Esraa54 sezeryan saatinden once gidiyorsunuz damar yolunuz aciliyor sonra kiyafetleri getiriyorlar giyinip bekliyorsunuz sizi alip ameliyathaneye goturuyorlar, anestezi uzmani doktor vs geliyor igneleriniz vuruluyor uyusuyorsunuz zaten kisa surede sonra 10-15 dakika icinde bebeginiz kucaginizda oluyor. Ilk temastan sonra onu aliyorlar temizleyip kg vs olcmek icin ameliyathaneden cikariyorlar o arada sizi dikiyorlar. Hicbirsey hissetmiyorsunuz korkmayin ben hemsirelerle sohbet ediyordum, benim fotolarimi cekmislerdi bebekle onu gosteriyorlardi oyle bir rahatlik 🙈 sonra sizi odaya goturuyorlar siz geldikten sonra bebegi getiriyorlar siz ameliyat elbisesiyle oluyorsunuz bir sure daha. Bebegi emzirmeniz isteniyor hemsireler yardim ediyor zaten. Benim hic bas-bel agrim olmadi nescafe vs hic icmedim. Yaniniza kayisi ve incir kompostosu olsun onceden yapin mutlaka sizi en zorlayan sey dikis agrisindan ziyade gaz sorunu olur. En iyisi komposto aninda etkili. Dikislere ragmen de mutlaka kendinizi zorlayin bol bol yuruyun ilk gun ilk kalkis biraz zor olabilir. Bende yine bas donmesi vs olmadi kalkarken cok zorlanmadim. Kalkip otururken sadece agri oluyor biraz onun disinda aciliyorsunuz yurudukce. Sonrasinda her konuda hemsirelerden yardim alabilirsiniz cekinmeyin. Ara ara kanama kontrolune bakiyorlar ayaklarinizi hissetmeye baslayinca da ustunuzu degistirebilirsiniz diyorlar. Sanirim hepsi bu kadar, simdiden hayirli olsun🌸
Arvinoo