minemom Arkadaşlar son bir ayım ve gerginlik panik heyecan korku endişe hat safada🥺 peki ya siz ne durumdasınız? Sizlerin kaç kaldı? 😇
Beyzasel minemom benimde son 1 ay azıcık ağlamaklı sonra kıyafetleriyle çok mutlu olmalı bir gün geçiriyorum
Sermec27 minemom adet tarihine göre 41 gün ama 38+2 de sezeryan olacagım 29 gün kaldı inşallah 🤲 🥰 34+1 haftalık olduk
Lalihhhh BTSG04 Son 10 benim de ama ağrılar bıçak gibi kesildi gelen giden yok son günler beklemek daha zormuş ☺️
tugbacim Sermec27 merhaba. Sizinle aynı haftadayız. Benim de sezeryaza olacak. Sezeryan gününü nasıl belirliyoruz mesela sizin şimdiden belli olmuş. Neye göre 38+2 diyor doktor? Yarın doktoruma soracağım ama önden size de bi sorayım dedim kafam karıştı😄💐
Hilalylmz58 Sermec27 benimde uygulamaya gre 42gun ama tahminen doktr 38de akiriz dedi ona grr hesaplsam 27 gunum kaldı
Bahar27 minemom Bende öyle yim o kadar heycan oluştu ki afalladım iyice neyi nasıl becericegimi bilmiyorum son 39
N_A_Z_L_I_M minemom Son 25 gün görünüyor ne zaman gelirse minik kuşum 🤷♀️ Canım korku tavan😰 heyecan tavan 😃 Ortaya karışık duygular işte 🤦♀️