Bade1 Cilemsimsek korkmayın bence abartılıyor çatı muayenesi gibi sadece bir hormonmuş ve kasılmayı tetikliyor bazı seyleri basite indirgemek lazım piskolojik olarak :) tabi normal seyri herzaman tercihim ama yapıcak birşey yok 😀👼🏼
Cilemsimsek Bade1 benim çatı muayenesinde hissetmedim dahi ne oldu ne bitti anlamadım ama burda suni sancı okudukça içim ürperiyor elimde değil