Bade1 Cilemsimsek korkmayın bence abartılıyor çatı muayenesi gibi sadece bir hormonmuş ve kasılmayı tetikliyor bazı seyleri basite indirgemek lazım piskolojik olarak :) tabi normal seyri herzaman tercihim ama yapıcak birşey yok 😀👼🏼