Melikegb Seymalp yok cok zor degil canim kisa sürüyo en azindan biraz aciyo ve zorlaniyosun utaniyosunda :)
Seymalp Hadı bakalım carsambayı zor beklıyorum inş korktuguma degmez gercı anne olacaksak bu bize basıt gelmelı basımıza Daha neler gelecek Allah bilir😑