ElifDenizCanbaz Vallhi seni üzmek istemem ama devlette banada ikili testte kız olacak demişlerdi kendi özel doktorum erkek dedi bugun detaylı ultrasona gırdım oda erkek dedi oğluşumuz olacak değişti.Bence ikili test bunun için erken Allah saatlı sıhatli hayırlı evlat versin
Sonay ElifDenizCanbaz Haklısınız oyuzden pek ümitlenmek istemiyorum ama bi kızım olsun çok istiyorum. Olmazsada Allah'ın takdiri 😊
Asli Sonay 11 haftalıkken 2 li taramada tahmini kız demişti şuan 15+4 günlüğüz bugün net olarak öğrendik kızım olacak ( bu birazda dr tecrübesine ve kullandığı cihazlara bağlı)
Sonay Asli ay ne güzel. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bana ultrasonda bebegide gösterdi eli ayağı net görünüyordu doktorda iyi gibiydi ama bilemedim 😔 açıkcası tahmin olduğu için ümitlenmiyorum. Devlette mi öğrendiniz ?
irem5803 Sonay ben 13 haftalıkken gittim kıza benzıyor dedi 16 haftalıkken birdaha gittim kesin kız oldugu netleşti önceden kıza benzetiyorlarsa yüzde 70 kız oluyor canım 😊
Srknsmg Benim özelde erkek dedi 9. Haftada.. 12 de kız gıbı dedıi suan netlestı kız😊Değişebilio ama az bi olasılık
Srknsmg Ya 9 cok erken ben hiç inanmamıştım zqten bebeğin genital organları 12 de tamamlanıomus. Kemık yapısına gore tahmın etmıstı galıba. Ama 12 de kız gıbı deyınce daha inanmıştım. 16 da tamam artık kız dedi😊
SemihenayArslan Ben de 12. haftada ikili tarama testi yaptım doktor yüzde 51 kız dedi . 13.haftada bi daha gidicem.bakalım belkı netleşir🙈 baştan beri erkek hıssedıyorum ☺ Acaba boyle içine doğup tutan oldu mu . İlk hissedılen de çok önemlı diyorlar. hayırlısı tabi👶
Sonay SemihenayArslan ben ilk gebeliğimde sizin gibi erkek hissediyordum 12+4 günlükken özelde öğrendim erkekti ☺ Herkes kız Demişti ekşi aşeriyorum diye ama ben hep erkek hissediyordum. ☺ Sizinde Allah gönlünüze gore versin
SemihenayArslan Sonay ay amin inşallah ya ☺Kız da başım üstüne ama gönlüm de hislerimde erkek diyor ☺
Dilek6121 Sonay canım bana da doktor ilk kız sanki demişti kendini göstermediği için nitekimdede öyle oldu😊 yine hayırlısı neyse o olsun inşallah 😊
Dilek6121 Devlete hiç gitmedim canım, doktorum yoktu başka hastaneye gitmiştim çok uğraştı gostermedi dedi kız olabilir 2 gün sonra kendi doktoruma gittim kız dedi ve şuan 33 haftalığız😊