Gokyz123 Anne344 yaaaa çok güzel. İnşallah küçükte olsa görünür de şu boş gebelik düşüncesinden de çıkarım 🤦🏻♀️💕🙏🏻
vi_contes Asyaayaz1 bu ay kullammadim ama 3 aydır ino folic combi kullanıyorum canım onda zaten her türlü vitamin var şifa icin multi vitaminlar kullaniuroum onlar da folik asit var reglime 10 gün var bakalım bekleyebilirsem tabi 7 hafta sabirsiz bir insanim muhtemelen bekleyemem de🤗
Sumeyye_zeynep Benimde regl gore saydigimda 6+1 dun doktora gittim 5+3 dedi yumurtlama gec olmus olabilir dedi kese kucuk ici bosmu dolumu simdi bisey diyemem dedi korkuyla haftayi bekliyorum 😔
Busraaa_89 Sumeyye_zeynep bende 6+1 2 gün önce kanamam oldu acile gittim bugünde kendi doktoruma gittim keseyi gördük bebeği de ucundan gördük ama istediğimiz gibi değil gelişimi haftayı bekleyelim dedi bende bekliyorum panik havasında :(
Busraaa_89 Asyaayaz1 benimde 6+1 2 gün önce kanamam oldu bugün doktora gittim keseyi ve bebeği gördük ama gelişimi geri dedi haftaya çağırdı bende bir panik havası :( peki siz nasılsınız şuan
Asyaayaz1 Busraaa_89 stres yapmayın. Haftasını yakalıyacaktır inşallah benm problemim yerleşme kanamasıydı biraz istirahat falan geçti şu şükür 29 haftalığız sağlıklı beslenin istirahat edin 🌸
Busraaa_89 Asyaayaz1 açıkçası benim kanamamla ilgili bişey demedi doktorum az bişeydi ama renk kırmızıydı galiba sürekli öyle iyi haberler bekleyerek geçireceğim bu günleri :)
Sevinc-Berke Gokyz123 6 7 haftalıkken gittim kesesini gördüm ama doktorun verdiği ultrason kağıdında bebeği göremedim 2 hafta sonra tekrar gittim 9 haftalık dedi bebek göründü kalp atışınıda duydum çok şükür 🤲❤️