Gokyz123 Arkadaşlar 4+6 da keseyi gördüm. 5+5 te yani yarın doktorumuz randevu verdi kesenin içinde bebeği görme şansım var mı ? Sizler minikleri ne zaman gördünüz 💕
Uyumsuzzz Gokyz123 biraz erken gibi bebeği görmek için ben 6. Haftada gördüm ama inşallah görürsünüz ❤
2-prensesannesiii Gokyz123 Bende yarın 5.5 olacağım 5.1 de gittim kese gözüktü sadece 10 gün sinra gel dedi 26sinda gidicem
vi_contes Asyaayaz1 peki birsey sormak istiyorum diyelim ki gebe olduğumu öğrendim ne zaman doktora gideyim hastahaneye cok uzak bir yerdeyim sık sık gidip gelme sansim yok 7. haftada gitsem olmaz mi hem keseyi hem kalp atisini görsem saglikocaginda beta takibi yapsam zaten düşük vs. olursa insan supheleniyor ya agridan ya kanamadan dis genelikte de beta ele veriyor.
Whitman Bende yeni hamileyim Kan sonucum 43,84 cikti doktorum cok yeni gebelik diyor allah insallah sag saglim kucagima almayi nasip etsin
Gokyz123 2-prensesannesiii çok zor süreçler zaman hiç geçmiyor. Hep bir korku acaba boş gebelik mi acaba görebilecek miyim diye kendimi yiyorum 🤦🏻♀️
Sadiyy35 Gokyz123 pazartesi gidicez ilk defa görecez daha önce hep kandan takip yapıldı 6 haftalık oluyoruz bugün inşallah gittiğimizde görürüz
Asyaayaz1 vi_contes gebeliğimi 5. Haftada öğrendim cnm önemli olduğu için folik asit verdi 7. Haftada çağırmıştı ama 6. Haftamda kanamam olmuştu o zaman mecbur gittiğimde bebeği görmüştük daha doğrusu yerleşme kanamasıymış folik asit kullanıyorsanız 7. Haftada gidebilirsiniz bebekle kalp atışı görülünce zaten klasik tahliller istiyor onlarıda sağlık ocağında yaptırırsınız
vi_contes Asyaayaz1 bu ay kullammadim ama 3 aydır ino folic combi kullanıyorum canım onda zaten her türlü vitamin var şifa icin multi vitaminlar kullaniuroum onlar da folik asit var reglime 10 gün var bakalım bekleyebilirsem tabi 7 hafta sabirsiz bir insanim muhtemelen bekleyemem de🤗
Busraaa_89 Asyaayaz1 benimde 6+1 2 gün önce kanamam oldu bugün doktora gittim keseyi ve bebeği gördük ama gelişimi geri dedi haftaya çağırdı bende bir panik havası :( peki siz nasılsınız şuan
Anne344 Gokyz123 5+0 da gittim keseyi de bebeği de gördü ama çok küçük dedi 1 hafta sonra tekrar çağırdı
Gokyz123 Anne344 yaaaa çok güzel. İnşallah küçükte olsa görünür de şu boş gebelik düşüncesinden de çıkarım 🤦🏻♀️💕🙏🏻