marbling10 ben iğne vurulurken ağlayan ayaklarımı yere vuran bayılan biriydim. Öyle ki ortaokul lise olsun hiç bir aşımı vurulmadım kaçtım hep :)
doktorum ilk gün oksapar yazdığında ölü gibi eve geldim iğneleri alıp. Sağlıkocağı çok uzaktaydı üşendim, aldım iğneyi elime saatlerce tuttum derin derin nefes aldım.ilk iğnemi kendim vurdum kendime inanamıyorum hala. Eşim gel ben vurayım diyor, güvenmiyorum diyorum 😅 çünkü bende de tam tersi psikoloji var; kendim yaparsam vurursam daha az acır , başkası vuramaz eli titrer acıtır istediğim gibi olamaz diye düşünüyorum.
neyse tuttum göbeğimin kenarını batırdım iğneyi dik açıyla (yavaşça) enjekte eder etmez yaktı baya açıkcası, Ama dayandım..
zamanla fark ettim ki yağlı kısımlardan yavaşça dik açıyla vurunca daha az acıtıyor. Ben de bacağımı keşfettim 👍🏻 İyi ki de keşfetmişim.. sivrisinek ısırığı gibi hiç acıtmıyor . Ki normalde zayıfım ama bacak baldırı kısmı yağlı oluyor. Sana da tavsiyem bir gün eşin bacağının baldırına vursun farkı anlayacaksın bu sayede kendin vurabilirsin 🙏🏻