Arkadaşlar iyi akşamlar. Benim 3. İğnem oldu ilk gün eşim dik vurdu çok acıdı, dün ayakta dur rahat vurayım dedi benim korkudan tansiyonum düştü ilk gece gibi acıyacak sandım🤭 Açılı vurdu acımadı. Bugün de az acıdı sıkıntı yok alışacağız inşallah 🙏 ama kendine vuranlara buradan saygılarımı sevgilerimi iletiyorum. Helal olsun sizlere 👏🏻👏🏻 ben hayatta yapamam tebrik ederim 💐 bunu söylemek istedim😍