tugbadenizz1
İlk 4 ay içmedim sonra alınganlıklarımdan dolayı stresten 1 ay içtim Instagram da sigaranın bebeğe verdiği zararı görünce geri bıraktım , içilen alanlardan da uzak durdum sancı falan yapıyordu zaten ağrılarım çok oluyordu içerken özellikle salya sorunu yaşadım nefes almakta zorluk çekiyordum çok zayıf olduğum için sigara da daha çok zorluyordu