tugbadenizz1 bende bırakmaya çalıştım ama olmadı . Bende bi sigarayı yakıyorum iki fırt alıp söndürüyorum kendimi tatmin ediyorum . Bu şekilde günde 2-3 tane oluyor . Bu aralar akşamları hiç yakmıyorum eşim sigara içmeye gidince peşinden gidip 1 fırt alıyorum böyle böyle azalttım normalde 1 paket içerdim . Sigara yakınca yarısını iç yarısını sonra iç sonra fırt almaya başla ben bu şekilde azalttım .