Minigim-ben NaneLimon36 cok sevinirim yazarsanız🥰 vallahi sinmedi ama kullanımını bilmediğim için saticiyi da boş yere uğraştırmis olmak istemiyorum. Belki de normaldir diyerek
NaneLimon36 Minigim-ben biberon bugün geldi su ile test ettim minik minik akıtıyor ben S başlık aldım gayet güzel görünüyor 😊
Mumyy Mrymonek cam daha sağlıklı ama çok ağır oluyor ben hep plastik tercih ettim camın çok kullanışlı olduğunu düşünmüyorum
Minigim-ben NaneLimon36 canim öncelikle unutmadigin icin teşekkür ederim🌸. Ben de o zaman normal deyip iade etmiyorum umarım sorun çıkmaz🤲
Rabia112 NaneLimon36 ben ikisinide almadım. Chicco ikili yayık uçlu cam biberonunu almayı tercih ettim. Ucu Biraz daha anne göğüsüne uyuyordu 😊
NaneLimon36 Minigim-ben rica ederim 😊 cuma günü doktor randevum var giderken onuda götürüp soracağım normal mi diye😂 inşallah sorunsuz bir şekilde kullanır bebişler sütler şifa olur 🤲🥰
Eylulunannesi-2 NaneLimon36 ben büyüklü küçüklü nornal cam biberon aldm eczaneden ihtycm olursa avent alıcam bide
Eylulunannesi-2 NaneLimon36 lansnoh a da cok ii dyolar. Avent kadar memnun herkes. Ama emzhi avent aldm gerekrse onuda avent alacagm ben. Sayet ihtyc olursa
VeraVrea NaneLimon36 başka bir marka var onu aldık link asagıda. Almısken anti kolik olsun istedik bir de anne memesine en yakın buymuş, biberonla verseniz bile sonra meme reddi yapmıyormus https://ty.gl/7tgq71uk
NaneLimon36 VeraVrea bunu gördüm ama annem eğer bebek emerse biberona gerek kalmaz dedi mantıklı geldi o yüzden sadece elimin altında dursun diye 1 tane biberon alayım dedim 😊 şayet aksi olursa bunu da değerlendirebiliriz teşekkürler 🥰
VeraVrea NaneLimon36 bunun tekli satılanları da var açıkçası benim eşim gaza gelip almış ilk bebeğe aldıgımız şey bu setti. Sonra öğrendik aslında biberon elzem değil gerek olursa kullanmalı filan diye 😅
Eylulunannesi-2 NaneLimon36 valla emzk tede bips le arasnda kaldm ama avent güzel ucu cok saglam görunuyor
Bebekhemsiresi-1 ozge8693 evet Nuk markayı ben de duymuştum hem anne memesine yakınlığını hem kolik bebekler için gaz yapmayan biberonu olduğunu