Yavuzun1annesi2 Deletedmom_5 cinsiyetiniz bellimi acaba 🙄benim belli degil burdada okudugum kadarıyla eşki yiyen herkesin oglu olucakmış bizim cinsiyet belli degil ama bende rabbim nasip ederse kız istiyorum oglum varda🙈🙈🤗🤗
Yavuzun1annesi2 Deletedmom_5 yaa rabbim sağlıkla kucagınıza alın inşallah ben daha 11+5 günlüğüm belli etmedi bizim bebiş 🙁🙁eşimde az önce oglan olcak sanki dedi 🤔
Rabia112 Deletedmom_5 bende yemek olsunda ne olursa olsun perileri vardı 😁 ama yirmi kilo alınca doktorum da artık dur diyince hepsi uçu verdi 😄
Rabia112 Deletedmom_5 ne yemek istiyorsam sekizden önce yiyorum sekizden sonra bir şey yememeye dikkat ediyorum bakalım ne kadar dayanacağız 😊
Yavuzun1annesi2 Deletedmom_5 öyle diyorum tabi saglılı olsun eli ayagı düz olsunda rabbim bilir bizimki bi tatlı istek 😂😂
2-prensesannesiii Deletedmom_5 Benimde hamburgeciler geldi ve sipariş ettimm o kadar yemeğin üstüne 😫😂😂😂
Deletedmom_5 2-prensesannesiii Hamburgerde var tabi unutmuşum 😁 bu akşam yemeğe hamburger yapcaktımda nasip olmadı 😁
Deletedmom_5 bitanembugram nerde oturuyosun bizim burda 13 liraya var yakın olsak gönderirim 5 kilo 😁😇
bitanembugram Deletedmom_5 İstanbul Pendik de oturuyorum Allah razı olsun teşekkür ederim 23 25 tleye kilosu bu hafta sonu markette bizde 13 tleye bulduk
Deletedmom_5 bitanembugram ben 1 günde 1 kiloya yakın yiyom beni ishal etmiyo hatta kabızlık problemim var birazcık bile işlemiyo 😁
melegim_ve_ben Deletedmom_5 Ama ne yaptın şimdi oldu mu tost perisi aklıma girdi şimdi benimde😂😂😂 Elma perisiyle geceyi kapatacaktım oysaki😂😂😂😂
Deletedmom_5 melegim_ve_ben Vallahi geçen sefer ben tost yememek için elma yedim yattım gece açlıktan uyuyamadım rrüyalarıma tostlar girdi 😁
Deletedmom_5 bitanembugram Bende istanbul esenyurttayım uzakmis baya. Geçen haftalarda daha yüksekti şuan daha iyi bütün kış bekledim yemek icin resmen 😐
Shsg Deletedmom_5 bende genelde ekmek arası peynir domates salatalık koyup yerim.gece olmazsa olmazımiz 🥴