Kuzusununannesi sizi anlıyorum, Benimde müthiş acımıştı, bir daha ilişkiye bile yeltenmem diye düşünüyordum. Kendimi kasmıştım.
Belkide bende vajinismustum bilemiyorum bu sebep için Dr a gitmediğinden.
Ama acdıığını bile bile kabullenip “ilki olsun ve bitsin” diye ön kabulle şartladım kendimi ve oldu.
Biraz dişini sıkmayı, mental olarak bitirsen kendinde devamı gelir inş.
Bu olmadıkça ve zihninde durdukça dahada yoracak seni.
Ben çok zorlanmış biri olarak bunu söylüyorum.
Çocuk sıkıntı değil, her türlü sperm gider ama öncelikle bu sorununu aşmalısın.
Sonuçta hamile kalsanda bunun muayenesi vs var, sen bu sıkıntını aşacaksın ki alt tarafta muayene gerektiğinde de benzer hissiyatta, korkularda olmayasın.