Sena_35 Kuzusununannesi evet canım pahalı devlet hastahaneleri bakmıyor bende 4sene önce 3.5milyara tedavi oldum borç harcla ama çok şükür oldum 6ayim çok kotu geçmişti seni anlıyorum eşin içinde çok zordur bu durum senin içinde. Aslında tedavisi bir gün içinde bir seyansta bile çözülebilecek bişey yıllar yıllar erteleyip doktora gidemeyenler kendi kendilerine çözüm bulamayıp yıllarını çöpe atmışlar. Keşke seninle özelden konuşma fırsatım olsaydı anlatırdım hastanede yapılanları çok basit bumuymus derdin. Ben kendime çok şaşırdım ben yaptıysam herkes yapar diyordum yakinlasmaya bile izin vermiyordum tek seyansta bitti şükür. İnternetten vajinismus egzersizlerine bak uygula ilişki esnasında tam o anda cişin geliyormuş gibi hafif ikın goruceksinki olucak. İns. Bı an önce altlarirsin bu durumu 🙏
Bfduam Sena_35 dr parmağıyla mı açıyor tedavide? Yoksa o rahatlamayı mental olarak sağlayıp eşle ilişkiyle mi açılıyor vajinal yapı?
Demetb EniseeM vajinusmusun tanımı cinsel ilişki sırasında kasılma ve birlikte olamamak demek. Kişi de zaten bunu yaşadıgını söylemiş. Vajinusmus diyenler doğru söylüyor.
EniseeM Demetb öyle basit değil işte, ben de yaşadım aynı sıkıntıları öyle zannediyordum kendimi doktora gidip muayene olunca öyle olmadığımı sabırla zamanla olacağını söylemişti dediği gibi de oldu. Yine söylüyorum muayene edilmeden anlaşılmaz.
Eylulunannesi-2 Kuzusununannesi yani bakiresn anladgm kadaryla. Eger cok hassas degl de canın cidden dayanamycak kadar acıyorsa kesnlkle doktora görünmelsn… Çünkü çok ciddi bi acı degldi
221039 Kuzusununannesi benimde geçmezdi doktora gittim mantar iltihap filan varmış ondan acı oluyormuş ilaçla çözdük işi
Tazeanne95 Kuzusununannesi galiba vajinismussunuz çünkü benimde başıma geldi malesef çok kötü günler yaşadım psikolojik olarak. Allahtan eşim hep destek oldu moral verdi. Şimdi birncisi bana göre eğer vajinismussa bir kişi yok kilitorisin sulanması lazım kayganlaştırıcı falan hepsi yalan . Ben doktoroa gittim ama sadece muayeneye gidebildim zaten tedaviler çok pahalı doktor bana idrarını yapıyomuş gibi ıkın sadece vajinanın etrafına parmagımı dokundurucam dedi tamm dedim. Ikındım daha snra şimdi idrarını tutar gibi yap dedi yaptım bi ıkın bi tut derken öeger dktor serçe parmagını vajinamın içerisine kadar ilerletmişt . Daha snra seanslere gidemedik maddi imkanımız olmadı ama kesin olarak gitmeyi düşünüyoduk bi miktar kenara ayırıp. Snra kendimiz bu ıkınma yöntemiyle deneye deneye başardık ve oldu çok şükür ama tabiki kayganlaştırıcı şart bence!
Dnz_yksr Nilya88 banada kizlik zarinin duvar gibi olduğunu normal iliskiyle yirtilmayacagi ufak bi operasyon geçirmem gerektiğini söylemişlerdi o yuzden cok canim yanıyor du zaten girmiyor du mutlaka doktora gitmeli insan mutlaka herkesin farklı
Minnosannem12 Kuzusununannesi ilk ilişki zor dediler ben de evlendik 2 gün sonra oldu hicde acı olmadı yara olur dediler olmadı kendi kafanda bitiyor hersey rahat ol ama hamilelikte zorlandım niye anlmadım çok acı duyuyorum
agustosannesi1 Kuzusununannesi vemcaine diye bir sprey var lokal uyuşturuyor hem onu hem de anestol kullanıp deneyebilirsin canım
defnosunannesi_ Kuzusununannesi ilk iliskimde çok kastım kendimi ve 3. Ye kadr hep ağladım felaket bişey gibiydi kasmayi bırakınca gecti
Elif2912 Kuzusununannesi acidigi falan yok korkmayin endise acidan cok kayganlastirici alin kullanin sorun olmaz korkacak hicbirsey yok
psychologist Kuzusununannesi vajinismus olabilirsiniz , cinsel terapi yapan bir psikoloğa gitmelisiniz
Lalihhhh psychologist Vajinismus sadece terapi ile geçen bir rahatsızlık değil , hem terapi hem de muayene aşamaları ile geçebilen bir şey o yüzden terapiste değil uzman bu işte ilerlemiş kadın doğum doktoru gerekli
Aslic Kuzusununannesi canim bira ozel olacak ama bu sorunu yasayan bi arkadasim ipleri kendi eline alarak cozdu. Yani sen ustte ol kendi elinle girisini saglarsan kasmazsin benim arkadasim bu sekilde yendi. On sevismeyi uzun tutmayi saymiyorum tabiki
Happykariner Kuzusununannesi 4 ay çok uzun bir süre. Önce ilişkiniz düzene binsin sonra çocuk düşünün lütfen . acısın yani dayanamıyor musunuz ki bizimki de acıdı dişimizi sıktık az sonra alıştık bence biraz daha deneyin kremle veya kayganlaştırıcı alın. Evet o tedavi pahalı diye daha önce de okumuştum Rabbim yardımcınız olsun
Lalihhhh Happykariner 4 ay ne ki 19 senelik evli çift ile tanıştım ben , Rabbim çaresiz dert vermesin yeter ki , şükür ki %100 tedavi var yeter ki ehlini bulup gitmek gerek
Lalihhhh Kuzusununannesi maalesef tedavisi çok pahalı ama aylardır yıllardır çözülmeyen şeyi 4 günde aşabiliyorsunuz insanin inanası gelmiyor , Ankara da Dr. Reyhan Özkan Temizkan hanım var YouTube den ve istagramdan bakmanızı tavsiye ederim
Happykariner Lalihhhh valla 19 diyince çok şaşırdım Rabbim göstermesin çok kötü bir dert. Kimseye söylenmez anlatılmaz
Tazemomyyy Kuzusununannesi seni çokk iyi anlıyorum canım benimde canım yanıyordu korkuyordum ve biz 7 ay boyunca ilişkiye giremedik biraz özel olacak ama kayganlaştırıcı aldık ve eşim beni rahatlatmaya çalıştı herşeyi yavaş yaptık anlayacağın afedersin vajinaya girerken de yavaş yavaş milim milim girdi ve oldu şuan 23 haftalık hamileyim kusura bakma çok açık konuştum ama yardımcı olmak istedim