Bubuseli [silindi] Nedir bu kadınların çektiği ilk ilişki sonra doğum korkusu acısı hiç bitmicekmi ne😂😂😂
[silindi] Bubuseli nerdeeee bitmez ilk doğumdan sonra belki rahatlarız artık vücut o acılara alışmış olacak
Bfduam Bubuseli ben bunu evlendigim ilk günlerde demiştim. “Vay be tüm kadınlar acı çekmek için mi evlenmiyorlarmış” diye hemcinslerim adınada varlık sancıları çekmiştim:)
Biranneadayiiii Kuzusununannesi kız ben sana kesin çözüm söylüyorum zeytinyağı sür vajinaya ama baya baya sür hatta hiçbir zararı yok sonra bana dua ediceksin 🤣
gulnihal89 Zu_leyha hamile kalmakla ilişkide kan gelmemesinin alakası yok kızlık zarı geçirgendir. Yani yirtilmasa bile spermler ordan gecebilir
Eceahmet Kuzusununannesi kuru olmaması lazım kayganlaştırıcı jellerden kullan alkol alıyorsan alkol slip gevse biraz akışına bırak
Nanelisekerr Herhalde utanıp çekinenler bu durumu yaşıyor. Kendi zevkiniz için bunu yaparsanız sorun ortadan kalkar ve bence utanmanıza da gerek yok. Bu zevk için yapılan bir şey acı çekmek için değil
aslihanakin Kuzusununannesi vajinusmus olabilirsin. Benim 16 ay sonunda oldu. Önce kadın doğum dr una muayene oldum bir sorun olmadığını söyledi. Sonra psikolog ile devam ettim 4 seansta yendim. Şimdi 38 haftalık hamileyim. Ertelemeyin bu sorunu muhakkak tedavi olun. Ve size hitap eden psikolog ile devam edin sürece.
en_guzel_emanetlerim Kuzusununannesi benimde zor olmuştu baya baya biz vazelin kullandık hem bana sürdük hemde eşim prezervatif kullanarak kendisine vazelin sürdü ve benim üstte olduğum pozisyonda biraz zorlayarak ve az bişeyde ben dişimi sıkarak hallettik
Elbet-birgun-kavusacagiz Kuzusununannesi muhtemelen vajinusmus sunuz instagramda dr.gökcenerdogan var bu doktora bi mesaj atin isterseniz. Vajinusmus hastasi cok hepside ilk tedavide cözuyolar sorunlarini😊
Aysenur___ Kuzusununannesi doktora git canım jel veriyor krem gibi acıyo hissetmiyorsun en fazla iki kez acı oluyor zateb ama seni çok iyi anlıyorum bende ilkinden sonra çok korkup ikinciyi zor yapmıştım😊😌 bence erteleme hemen git yazık eşinede sevdiği insana dokunmak ister insan
aslihanakin Kuzusununannesi devlette önce psikiyatriye gitmeniz gerek orası sizi hastane psikologuna yönlendirir. Ben ilk devlette başladım sonra pandemi başlayınca randevular iptal edildi. Online özelde devam ettim 4 seansta bitti. Ve psikoluğumdan çok memnun kaldım. Duygularıma hitap etti hep. Kesinlikle ertelemeyin.
asliby Gamzeakd peki rahim tersliği normal doğuma engel mi? Veya daha mı fazla sancı çekiliyor öyle bir şey duymuştum
Hosgeldinbebek Kuzusununannesi hiç üzülme, herşeyin telafisi oluyor. Sonra yine tatile gittik eğlendik, şimdi gülerek hatırlıyoruz😁 kendini asla yetersiz hissetme. Dediklerimi dene, özellikle parmak egzersizleri. Hala olmuyorsa yardım alın, zaman kaybetmeden
Muczembenm21 Kuzusununannesi Ben bu sıkıntıyı 3 yıl çektim doktor yardımıyla yendim şükürler olsun .ertelemeyin bı doktora basvurun .Ben hayal bile edemezken 4 aylık hamileyim şimdi . Alttan muayne bile oldum defalarca .
nazmiyeee Kuzusununannesi canım öncelikle çok sakin ol duanı et. Sonra eşin hiç acele etmesin, ön sevişmeyi uzun tutun kendini ne zaman hazır hissedersen ozaman olsun. Birde kayganlaştırıcı kullanmanızı tavsiye ederim. İnşallah kolay bir şekilde olur 👐🏻
Dnz_yksr Kuzusununannesi benimde oyleydi 2 haftada boyunca ilişki yaşayamadık doktora gittim kizlik zarinin duvar gibi olduğunu ve cok geride olduğunu doğal yolla yirtilmayacagini ufak bi operasyon geçirmem gerektiğini söylediler daha sonra başka bi doktora gittim ertesi gün oda aynı şeyi söyledi lakin 10 gün boyunca bir jel bide uyuşturucu krem verdi deneyin cok zorlamadan dedi tabi biraz da kendi çabamla artık yeter dedim kendi kendime 1 ayın sonunda oldu sonrasinda canımın acısı da geçti lakin3 gün iliskiye girmesek hemen daralıyor zorluyor yine
kbr_93 Bubuseli vazelin asla olmaz saçmalamayın lütfen bisürü kayganlaştırıcı ürün ve yağlar var vazelin nedir
kbr_93 Kuzusununannesi vajinismus problemi yaşıyorsun uzman doktorlar var devlet hastanelerinde de var artık terapiyle hallolur
Lalihhhh kbr_93 İşin ehline giderse 4 günde çözülecek bir durum ama devlet de hiç vakit kaybetmemesini öneririm ben , çünkü her olumsuz tedavi psikolojik olarak daha da yıpratıcı oluyor