vi_contes önceden beri hep acıdığı söylenir kulaktan kulağa, bende öyle biliyordum.
Sonra düğünümde bi yakınım hepsinin safsata olduğunu, tam tersi hiç acımayacağını" dedi bende inandım.
Bi baktım hiç o dediği gibi değil. O zamanda kötü bu sefer “bende mi sorun var” diye manasız bir durum oluştu.
Yani “madem bu bu kadar acılı değildi benim yaşadığım ne” oldum.
Bir kaç ay ilki kadar olmasada acıyordu.
Rahmim ters bununda etkisi olabilir.