Mercimegimbenim benim de aynısı oluyordu hanfendi burda okumuştum su sızıntısı oluyormuş diye çok korkup gitmiştim doktora. Mantar çıkmıştı hemde bayağı yoğun. Ve mantar olmasına rağmen hiç kaşıntı şikayetim yoktu. Akıntı dışında bildiğin sadece berrak bi su geliyordu. Fitil verip geçirdi. Doktorunuza söylemeniz tavsiye ederim. Eğer mantarsa geçiyor merak etmeyin.