Ilkayy MerveKaya38 anladım canım bana ister fitil kullan dedi ister ağızdan al dedi ben fitil olarak kullanamam bunu bile 3 gündür kullanıyorum tiksindim doğdum resmen
MerveKaya38 Ilkayy ama fitil olarak daha tesirli demişti Dr bide hap olarak alindiginda yan etkisi çokmuş
MerveKaya38 Ilkayy ne güzel canım ben hap olarak çok ilaç içtiğim için artık miğde kaldırmıyor erken doğum riskim var Dr baya ilaç verdi 🤦🏻♀️
Ilkayy MerveKaya38 bende günde 8 hap içiyorum canım benimde düşük tehlikem var allahım sağsağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah