ZeynepAkyapnKo tansiyon problemin varsa nasıl veremez rapor ya aracı ben kasık batması ve ağrı oluşmasından dolayı nerdeyse 2 aylıktan beri kullanmıyorum ama patronun sıkkntılı biriymiş. Şükür öyle bir sorunum olmadı işyerinde.
Sen iki doktoru da dene cnm vermeliler tansiyon mu hafife alınmaz ki