sarya21 bdn hem devlete gidiyorum hem özele gidiyorum. Özelde ki doktoruma söyledim araç kullanamıyor diye rapor yazamam dedi. Ee tansiyon problemim var biliyorsunuz dedim hayır dedi.
Devlette ki doktoruma gidicem yarın inşallah o berir. Eğer oda vermezse özeldeki doktora bidaha gidicem. Anlamıyorum yani neden vermezler bide özelde ki doktorum kadın hamilelik görmüş geçirmiş.