Ergen50 12345678__ ben aşılamayla gebe kaldım doktorum tedbir amaçlı günde 1 tane kullan demişti gece yatmadan alıyordum 3 ay felan kullandım sonra sıkıntımız olmadığı için bırakalım dedi
Ergen50 12345678__ daha 17 haftalığız teyzesi dillerim rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip eder
Busraaa_89 Kızlar bende 6+1 günlük hamileyim geçen gün az kanamam oldu baya panik halindeyim progestan kullanmaya başladım umarım sorunsuz geçer aramızda böyle sorun yaşayan var mı ?
12345678__ Busraaa_89 aynı durumu yaşıyoruz ama sizinki yerleşme kanaması olabilir, bende normal adet kanaması oldu 4 gün boyunca
Aysnn3705 12345678__ bnde kullndım progestan ama bnmki ağızdan alınıyordu 3 kutu içtim pek fayda etmeyince iğnesine bşldı doktor o da olmadı proluton iğneye bşldı ondn snra bitti kanamalar
12345678__ Aysnn3705 1. - Aysnn3705 turuncu kaplı bir kutu değil miydi sizinde, hapları da küçük beyaz şeker gibi
Aysnn3705 12345678__ aynen öle bi ilaçtı ama dediğim gibi haplardn fyd görmedim günde 3 öğün içmeme rağmen iğnelerle geçti
Aysnn3705 12345678__ progestanın iğneleri her gün bi taneydi sonra proluton a geçtik o 3 günde birdi ama daha çok ağrı yapıodu 3 günde anca geçiodu acısı
12345678__ Aysnn3705 bana da progestan iğnelerini 2 günde 1 yap dedi farklı söylemişler bize . Teşekkür ederim canım ❤️