Alyalina55 canım 7. Ayıma girdim hala kullanıyorum ne gibi bir sıkıntı olabilirmiş ki allah korusun kaza vs olur onun önüne kimse geçemez zaten ayrıca dolmuş otobüs metro ile işe gitsen daha mı rahat edeceksin hem virüsten hem de in bin den Allah’ın izni ile hiç bir şey olmaz