Ogrtmenhnm normal ikiside canim buda normal olur herhalde dr birsey demedi hiç 14 sene sonra 3 çocuk kolay olur inşallah yaa Allah herkesin yardımcısı olsun ama sana şu kadar söyleyeyim normal doğum gibiside yok dogurunca hersey düzeliyor o an çok müthiş birsey gerçekten ağrılardan eser kalmıyor için güzel temizleniyor rahat hareket edebiliyorsun bebeğine rahat bakabiliyorsun