Edasusam ben ilk 13 ile öğrendim adet günüm gelmemişti. Elbette çok erkendi Dr umut verici konuşmadi direk kimyasal gebelik olabilir dedi oğlum şimdi 2 yaşında 🌸 Erken öğrenince sabretmek biraz zaman alıyor. Keseyi bile göremedim 1 hafta sonraki kontrolümde o nedenle en güzeli son adet tarihine. Göre en az 5+5 hatta direk 6. Hafta gibi gitmek