Benim 4000di bir hafta geçtiğinde. Ama kuzenim 20 betayla öğrendi birkaç haftası kaldı doğuma. Yani düşük olması bir sorun değil sadece küçük olduğunu gösterir. Artış da güzel. Sadece bebeği görmek için biraz beklemeniz gerekicek. Benim 4000de gittiğimde kese görünmüştü ama bebek ve kalp atışı bir hafta sonra görünmüştü.