Tuanam27 merveklyc kimyasal olursa sanirim önünde sonunda regl olunuyir degil mi? Iki gundur ne kadar kutluydum suan kasigim batiyor geriliyor
merveklyc Tuanam27 Evet canım kanama oluyor beta sıfırlanınca kasık batması falan çok normal endişelenme hamileliğin ilk başları zaten aynı adet olacak gibi oluyor göğüs kasık ağrıları normal kanama olmadığı sürece 🙂
Edasusam Tuanam27 benim haberi alalı 4 gün oldu 1 haftadır kasık ağrısı çekiyorum yerleşmeye çalışıyormuş doktorumu aradım ilişki olmayacak kalp atışını duyana kadar dedi 6. Hafta da yani 2 hafta sonra inşallah beraber kasalarımızı görücez seninle sakin moralini bozma yat ayakta durma kasık ağrın varken sakin ayakta durma yat hemen ağır kaldırma yükseğe uzanma sevin sevin artık müjde hamilesin ama sağlıklı olduğunu duy önce kan testi ikiye katlansın sağlıklı kesin bir gebelik var 😊
esraaygun Tuanam27 benimde 50 çıkmıştı pozitif olduğumu ama 3-4 günde bir tahlil yaptırıp kontrol ettirmem gerektiğini söyledi ve her geçen gün artıyor değer test yaptır tekrardan
Tuanam27 Bahar2622 tesekkur ederim insallah öyledir. Kinusmalari o anki negatif sokuyla parca parca hatirliyorum Binlerde olunca bebek olur ben bilemem hamilemisin ama bu deger bebek olmaz dedi. Forumda cok duydum 10 20 lerle hamile kalan ama benimki 56 diye cok net hamile degilsin nasil dendi anlamiyorum. O zaman neden gebeli kaydi yapiliyor sa. Dese ki biraz dusuk henuz erken takip edelim ona gore tamam dicsm duami edip tevekkul edio beklicem
Nartaneleri Tuanam27 adetime 5 gün kala meraktan kan testi yaptırdım. Aile hekimi. 1000′in altındaysan gebelik yok diycez dedi. KAÇ? dedim 😂 1000 diyor ben 1 demek istedi herhalde diyorum😂😂😂 sonucum 71 çıkmıştı doktorumu aradım bi test daha yaptı gebesin dedi. Aile hekimlerine öyle diyorlar herhalde 🤷♀️ Siz en iyisi kadın doğuma gidin kendi kulaklarınızla duyun güzel haberleri inşallah 🌸
Selen37 Tuanam27 Canım ilk betam 19 çıktı bana da kimyasal dır o dedi doktor. Ama şuan 11 haftalık şükür 🌺 önemli olan 2 ye katlanması.
Tuanam27 merveklyc cok sagolun biraz olsun rahatladim. Kendimi hırpalasam da sonuc degismeyecek Allah in takdiri.
Edasusam Tuanam27 sen hiç canını sıkma ben sana garanti diye bilirim çok rahat bana 14 ile garanti hamilesin dediler doktorunu kesinlikle değiştir canım benden tavsiye bir de testi vereli ne kadar oldu 2 gün sonra bir kan testi ver özele bile gidebilirsin 30 40 tl ye test yapıyorlar hcg testi istiyorum de 2 katı ise sağlıklı demektir hayırlı olsun canım benim sakin canını sıkma sen onlar bu işten zerre anlamıyor galiba
Tuanam27 Edasusam haftasonu özel acilinden test tekrarlayim. Bana kendisi 1 hafta geçmeden gelme dedi. 🤦♀️
Tuanam27 Edasusam merhaba benim beta 241 den sonra 412 cikti. Tam % 70 artmis. Sağlıksız gebelik denebilir mi?
Melike3535 Tuanam27 adetim 1 gün geçmişti 2 haftalik falan oluyo adet günüme göre 2 gün sonra tekrar kan vermistm 49.96 çıkmıştı 8 gün sonra 6000 çıkmıştı 10 üzeri gebelik oluyo zaten düzenli beta artışı olunca
PerinU Tuanam27 ben ilk öğrendiğimde 57 çıkmıştı hamile olabilirsiniz 1 hafta sonra tekrar test yaptırın demişti doktor 1 hafta sonra değerimde düzenli artış olunca hamilesiniz denilmişti
Tuanam27 Edasusam insallah öyledir artik bir seye sevinmeye korkuyorum:( insallah iyi bir artiş görürüm sizin gibi sağlıklı bir gebelik geciririm.
Tuanam27 Melike3535 benim de adetim bir gun gecti ve 56 dendi insallah sizinki gibi saglikli bir artis yaşarım.
[silindi] Tuanam27 özel hastanelerde yaptırabilirsin ya da aile hekimliğinde 2 gün sonra bidaha ver doktor sorarsa 56 ya negatif demiştin ondan bidaha vermek istiyorum dersin🙄
Esraozkan Tuanam27 hamilesin bende 13.56 ile öğrendim. Değerin artışını takip etmelisin sadece hayırlı olsun 🌺
Hosgeldinbebek Tuanam27 hayırlı olsun ❤️ bilerek öyle söylüyor doktorlar, değerin gayet iyi. Sebebini ben şuna bağlıyorum, kimyasal, boş, dış, mol gebelik vs aksi durumlar olabilir, herşeye hazırlıklı olun, kendimizi kaptırmayalm diye bence. Ama yok denemez
Tuanam27 BirTEK ahh bilmiyorum canımm inan mahfetti hali tavri netligi beni. Tum sevincim kursagimda kaldi yatiyorum evde. Iki gun geçsin bir daha sonuc göreyim diye bekliyorum.