Moralim cok bozuk. Adetim bir gun gecikti. En son iki hafta öncesi degerlendirildi. Beta hcg 56 cikmasina ragmen hamile degilsin dendi. Ama ilginctir ki gebelik kaydi da olusturuldu aile hekimliginde. Simdi ben hamile miyim degil miyim? Ovulasyonundan iki hafta sonra bu degerle ogrenen oldu mu? Gec dollenmeden bahsetmeyelim aradaslar cunku yumurtlama zamanimi biliyorum 3 6 mayis arası.