HafizeFatih hayırlı olsun 🙃 ben genel kontrol için gitmek istiyorum değerlerime baktırmak istiyorum temmuz da düşünüyorum bebek nasipse Allah ne zaman nasip ederse ama adetli değilim doktor kontrolüne testleri yaptırmak için adetli iken mi gidiliyor onu sordum arkadaşlara