Bende bir konuda bilgi almak istiyorum 26 yaşındayım 2 yıldır evliyiz nasipse temmuz ayı bebek düşünüyoruz bu ayın 27 sine doktor randevusu aldım değerlerime baktırmak için genel kontrol sizce doğru mu yaptım? şimdiden hastaneye gitmek istedim sizce ne zaman gitmeliyim ve reglken mi gidilir