A1a1 40+5 e kadar bekledim bebeğimde 2 hafta önde gidiyordı haliyle kiloluydu . Suni sancıyla yatışım yapıldı 4320 normal doğum yaptım dikişim oldu ama geçti gitti anlamadım bile. Doktorunun tercihine senin ve bebeğinin sağlık durununa bağlı canım sıkma canını biz 3900 bekliyoduk bu arada ama yanıltmış ultrasonu , rabbim hangisi hayırlıysa o şekil veirir kucağına korkma doğuramam 4 kilo üstünü diye