Teşekkür ederim her birinize ilk gebeliğim oldugu için biraz panik oldum , normal doğurmak istiyorum fakat bu bebegim ile benim için risk teşkil ediyorsa zorlayamam , ama toplum olarak bir normal baskısı var durumu anlattığım bütün yakınların illaki de suni sanci ile normali dene olmazsa sezaryan diyor kafam cok karıştı doktorum artısı eksisi olabilir kiloda dedi