9 haftalık gebeyim 3 gün önce benimde kanamam geldi doktorum içeride kesenin yanında ve kesenin yarısı kadar kanamam oldugun söyledi %30 düşük riskim varmış ve saglık ocagından en fazla 20 gün rapor verdiler daha fazla rapor vermiyolarmş. Sabah akşam progestan kullanıyorum. Hergün göbekten prolutex yaptırıyorum ve 3 ne Bi kalçadan proluton yaptırıyorum