Annecik_ bi kere daha şans veriyim söylediğiniz gibi az eritip fişten çekeyim ama işte beze alıştığım için çekerken bile bi zorlandım çekemedim asılamadım. Kuaförle uğraşmaktan çok daha rahat.ben küçüklüğümden beridir kendim alırım zaten. Bu süreçte kuaförleri ikide bir kapatıyorlar. Ee kuaför mü bekliycen acil zamanlarda. En iyisi kendi işini kendin görmek :)