Cihannnn aynen çok zor oluyor ben 18. Haftada başladım makinasını aldım boncuk ağdanın ama yaparken çok zor oldu makina var di ama kullanmıyordum jiletle alıyordum. Dedim en iyisi makinayı kullanayim o zaman kolaydı ama şimdi ayna karşısında yapabiliyorum. Makina herşeyden daha kolay gekdi bana tavsiye ederim 🥰 3 hafta da bir anca temizlik yapıyorum yeterli oluyot