Deryakar Zelsonr ben bebek odasını trendyoldan aldım eşim kendisi kurmaya kalktı cinnet geçirdi😂 bir usta çağırıp 250 tl verdik adam üç saatte kurulumu yaptı mobilyadan çok memnunum ama kurulum için birini ayarlamanız gerekiyor
Zelsonr Deryakar Anladım canım iyi yapmışsınız 😂😂 Kurmadan yana sıkıntı olmaz inşallah da sadece hepsi buradadan alıcam ve güvenmeli miyim bilmiyorum 🤦🤷