birprensesvebirprensannesi elifnurrrr Benimde temizlik duruyor ablamla annem gelecek de işte arada ev süpürme işini yapıyorum banyo kirleniyor zar zor yıkıyorum ama iş yaptıktan sonra işkence çekiyorum her yerim ağrıyor dayak yemiş gibi oluyorum
elifnurrrr birprensesvebirprensannesi evet bende duramıyorum yapıyorum sonra pişman oluyorum ağrılar dan
Ayss1234 elifnurrrr bende 33+3 um bugün kontrole gittim nstye girdim sancılarım çıktı progestan fitil ve adalat verdi doktorum ☺️
Ayss1234 elifnurrrr doktor bana hissetmiyor musun dedi bendede ara ara bel ağrıları bazende vajinamda kasılma oluyor sadece öyle bı sancı hissetmiyordum ama malesef varmış insAllah ilaçlar iyi gelir
Puffymom Ben de yemek yedikten sonra halsizlik oluyor bir kaç saat onun haricinde iyiyim ama tabi bundan sonrası daha zor olabilir diye olabildiğince yürüyüş yapmaya çalışıyorum.