vuslat90 benim ilk doğumum normal oldu 38 haftada suyum geldi yatırdılar hastaneye devlette yapmıştım doğumumu kurban bayramıydı çok zor geçti 3 gün suni sancıyla yattım hiç açılmam olmadı iç dış Makata kadar kestiler öyle doğurdum yani zorla normal doğurttular açıkcası ama herkes de aynı olucak diye bişey yok Allah’tan bişey olmazsa bundada normal doğurmak istiyorum en sağlıklısı normal doğum kendinizi korkutmayın pozitif olun umarım normal olur ben normal den yanayım