Mavi_- whitedream ilk aşılamam doktor şu gün yap falan demedi varsa var yoksa adet olursun dedi biraz olumsuz konuşan bi doktor umutlandırmıyo hiç beni 😔
whitedream Mavi_- Allah Allah çok ilginç nasıl doktormuş o öyle erken gebelik testi al bari onların hassasiyeti daha fazla inş güzel haberle gelirsin negatif olursada üzülme sakın ikinciyi dene
Mavi_- umudumvar2 test yok alacam çalışıyorum 5 te evde Olurum ancak umarım erken yapmıyorumdur durduramıyorum kendimi maalesef negatifi göreceğimi bilsemde içimden bi ses yap diyo
Mavi_- whitedream mikroçipli diye o hastanenin doktorunu seçtim evet ilgiyi iyi ama çok olumsuz konuşuyo pazartesine kadar test yapar dururum işte can sıkıntısı tutmazsa bile 2. Aşılamayı bi kaç ay sonra yaptırırım artık