Yasminovic bensu2 Gunde en az 3.5 litre su için. Ayakta cok durmayın. Ayaklarınızı yükseğe kaldırın. Yemekler kuru yemiş dahil hiç tuz tüketmeyin. Benim oyle gecmisti
ratatosk bensu2 ama siz yine de dr unuza danışın belki başka tavsiye verebilir. Ben benimkinin söylediğini aktardım sadece 🙈
bensu2 aslihanerogl yürüyüş yemekten sonra yapmam lazımda işten gelince ağzım ayrıldığı için kıyıya vurmuş balina gibiyim
ftmnrdmrl Ben 22 haftaya girdim 2 gün oldu 2 gündür şiş tuzu da çok tüketmemeye dikkat ediyorum ama az da olsa şiş🤦🏾♀️ yazılanlara göre benim için daha çok çok erken yarın detaylı ultrasonum var doktora soracağım. Antalya da yaşıyorum sıcaklardan diye düşünüyorum ve öğretmenim günümüz bir çoğu ayakta geçiyor 🙄 uzun oldu biraz kusura bakmayın
Cigdemss bensu2 ¾ litre su için, ödem sadece tuzdan olmaz. Fazla karbonhidrat yemekten yani ekmek tatlı hamur işi unlu ürünler reçel gazlı içecekler fazla yediğiniz aburcubur sos salça vs. Yetersiz protein alımı bunlarda ödem yapar, fazla çay kahve ödem yapar tansiyon yüksekse ödem yapar. Yürüyüş yapıp bol su ve yeşil yapraklı beslenin.. ayaklarınızı her saat başı yukarı dayayarak uzatın. Otururken ayaklarınızı aşağıya sallamayın. Sol tarafınıza uzanın bunları 10-15 gün deneyin azalır inşallah
idiloska Oy çok şişmiş, tuzlu yemeyin pek, maden suyu, küçük yürüyüş ya da evde hareket, ayakları yukarı koyun bi de. Benim de şiş ama sizin benden daha çokmuş. Geçmiş olsun.