bensu2 38+3üm benim geçen hafta bayramda böyle oldu bileklerim, ayaklarım onda da hep oturduğum için iki gün ondan şişti. Ama şimdi normale döndü. En başında bol su, az tuz, erikte ödem yaparmış yani ödem yapıcı şeylerden de az ye oturma çok ayaktada durma uzan ayaklarını bazen dik havaya. Yine ister istemez şişiyor ama bu kadar şişlik kalmaz iner bir iki güne ve daha haftan erkenmiş ondan dolayı dikkat ettt