Ben kızımda önü açılabilir anne yanı beşik olarakta kullanılabilen İKEA’nın sundvik bebek beşiğini ve dolabını almıştım birde park beşik almıştım taşınabilir olduğu için ben İKEA’nın bugüne kadar aldığım tüm mobilyalarından memnun kaldım sadece bebek gardolabı ufak baştan keşke büyük bişey alsaydım dedim bir zaman sonra dolap yetmiyor ama beşiği öneririm dolabı muhakkak büyük tercih edin derim ben şimdi kızıma ayrı oda yapıp beşiği ve dolabı yeni gelecek olan oğluma kullanıcam