Yumurcakk Ben bebeğin beşiğini ve bir çok ürününü ordan aldım yurtdısında yaşadıgım için ucuza geldiği için tercih ediyorum pratık ürünleri ama çoook kaliteli diyemem fakat çok iyi iş görüyor :)
Yumurcakk beşik, nevresim yan uzun dolap bide diğer cekmeceliyi aldım cocugun elbiseleri için drek kombin yaptım ama bebek kücük diye odasına koymadım elbise dolabı kendi odasında
E-Y Yumurcakk Bende 5li çekmeceyi almayı düşünüyorum ama kapakları soft kapanmıyor cok ses cikariyor kapanırken 😔
Yumurcakk E-Y kapaklarınin kenarları plastık . Ses cıkmıyorda biraz rahat değil cekişi itişi ama sanırm aşınıp rahat oluomuş ilerde kac tl trde?
E-Y Yumurcakk trde degilim yurtdışında yaşıyorum bende. Birde kenarları demirli olan vardı sanki onlarda yavas kapanmiyor. Baska magazalarda benzerleri var ama boyut olarak ayni degil bunun uzun ve enden biraz kisa oluşu hoşuma gitmisti ama plastik olması canımı sıktı 😔
Yumurcakk E-Y valla ben çok kalıcı bi gözle bakmadiğim için aldım sonucta 50 euro gibi bişeydi büyük dolap alıp bi yer kaplamak istemedım
BTSG04 cozgecan ben yurtdışında yaşıyorum burda ikea çok seviliyor hem fiyatları uygun hemde çok kullanışlı oluyor. 5 sene önce kendi yatak odamı komple ikeadan aldım hala çok memnunum. Bebek odasınıda baştan aşağı yine ikea yaptım çok memnunum 😊