Kızlar ılk gebelıgım ovulasyon testleri sayesinde oldu, ama düşük yaptım… 1 ay ara verdim, tekrar başladım 4 aydır gebe kalamıyorum 😑 stresten mi neden bilmiyorum, 3 gun adetım gectı umutlandım test yaptım negatif artık ovulasyon testlerini de bırakmak istiyorum cok uzuldum bu sabah eşim asla bu konuda uzulmez… Sizin süreç neydı nasıl oldu..