Kayasbht 33+4 deyim bende bugün nst girdim 30-35 lerde sancım çıktı haberim yok sancı olduğundan karnımın ortasında bazen sertlik oluşuyor o sancı oluyormus magnezyum başladık şimdilik haftaya tekrar çağırdı eğer cogalirsa başka bir ilaç yazacak mis ben çocuk toplanıyor sanıyordum megersem sancıymis o ama adet sancısı bel ağrısı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi saatte 3-4 kez olursa sıkıntymis birde nst de 60 üstü çıkarsa 100lerde olursa doğum sancısı dedi ama erken mis şuan Da bende olması