39+4 deyim bende her hafta nst ye baglanıyorum her hafta biraz daha artıyor bugun ilk defa bi kere 50 yi gecti ama anlıktı eger dogum sancısı olursa 80 ve üzeri cıkıyormus ve asla inmiyormus yani 40 lar yada 50 ler bile sancıdan sayılmıyor sabit bi şekilde 80 ve üzeri oldugu zaman dogum başladı demekmiş