Bloggeranne_93 bende 31inci haftadayım 5 kilo aldım senin kaygını çok iyi anlıyorum ilk başlarda kilo almadığım için çok üzülüyordum en sonunda eşim doktora söyledi kilo almıyor diye ağlıyor dedi doktorda kilo almaman gayet iyi bebeğin sağlıklı bir şekşlde kilo alıyor sıkıntı yok dedi ve iyi kide almamışım gerçekten 30dan sonra hızlı şekilde alınıyor bebeğin sağlıklıysa korma güzel anne