@muberray Doktora gittiğimde sormuştum ultrasonda bebeğin duruş pozisyonuyla ilgiliymiş genelde bizimkinin başi yukarda duruyo ayaklarıyla hep aşağıda tekme atiyo ondan kaynakliymis bebek aşağıda mi felan diye korkuyodum bende ama normal olması gerektiği yerdeymiş sizde korkmayın doktorunuza gittiğinizde danışın siz genede ama