deno1 birde benim de tüp bebek ilkinde kalbi durmuştu ama hic bir belirtim.kesilmemisti tesadüfen kontrolde gördük kalbinin durduğunu dedim doktora neden belirtiler devam.ediyor anlamadım.diye. Belirtiler hemen kesilmez sonuçta ilaçlar alıyorsun hormonlar hala yüksek.demisti